صادرات سنگ
/ by /   مقالات / 0 comments

دستیابی به صادرات سنگ به کشورهای مجاور

صادرات سنگ

دستیابی به صادرات سنگ به کشورهای مجاور

صادرات سنگ ، از اصلی ترین بخش ها جهت دستیابی به بازار سنگ کشورهای مجاور و افزایش بدست آوردن سهم بازار،شناخت قوانین و مقررات کشورهای مختلف همچنین سلایق بازارهای آن کشورها می‌باشد. بعلاوه امروزه کسب بازارهای جهانی ، مربوط به ایجاد حس اعتماد پذیری کالا می‌باشد و این امر نیز تنها با دقت ، کیفیت و خلاقیت ایجاد می‌شود.

از جمله مواردی که در این خصوص باید به آن توجه شود عبارت اند از :

۱٫ دارا بودن کیفیت بالای دسته بندی محصول همراه با قیمت رقابتی میتواند منجرب به حفظ و تقویت حضور در بازارهای جهانی گردد.

۲٫ حس اعتماد پذیری در مصرف کننده از مهم‌ترین شاخص‌های حضور و ماندگاری کالا در بازار است.

۳٫ ارسال نمونه به بازار به منظور بازاریابی ،بسته بندی‌های با کیفیت ، نظم و ترتیب و استمرار عرضه کالا می‌تواند این احساس را در بازارها تقویت کند. کالا می‌تواند در ایجاد مزیت رقابتی Brand

۴٫ همچنین ایجاد ارزش فوق العاده و ارج نهادن به موثر واقع شود.

۵٫ مطابقت بسته بندی‌ها با سلیقه مشتریان در مراحل عرضه و توجه به سلایق در رفتار مصرفی،ارائه برگه مشخصات کالا همراه با بسته بندی ، تحویل به موقع سفارشات ، تحویل محصول مطابق با مشخصات و نمونه‌های ارائه شده ، جابجایی مناسب و امکانات ذخیره سازی مناسب ، استفاده از مواد بسته بندی مناسب برای حمل راه دور نیز می‌تواند در ماندگاری و تقویت کالا مفید واقع شود.

۶٫ تبلیغات (خصوصاّ برای محصولات جدید و در بازار‌های جدیذ) – تبلیغ مناسب و اطلاع رسانی دقیق و تضمین کیفیت محصول فرایندی برای ماندگاری و حضور در بازارهای جهانی است و حضور مستمر باعث ایجاد فرهنگ و تقویت بازار سنگ خواهد شد. بی گمان عوامل بسیاری در تغییرات وضعیت بازار دخیل می‌باشند از جمله می‌توان : تغییرات ناگهانی قوانین صادرات و وادرات نوسان قیمت مواد اول افزایش یا کاهش قدرت خرید مردم میزان تورم قوانین مالیاتی نحوه رقابت تولیدکنندگان مختلف قوانین سیاسی و… اشاره نمود .

شرکتها در بازاریابی جدید برای ایجاد تمایز از وسایل و روشهای گوناگون استفاده میکنند.علاوه بر موضع یابی که جایگاه شرکت و محصولات آن را در بازار و در بین خریداران مشخص می‌سازد و منحنی عمل محصول که موقعیت محصول را در مراحل گوناگون عمر بررسی می‌کند ، نام و مارک محصولات (برند) نوعی وفاداری در مشتریان ایجاد می‌نماید . محصولات موفق مورد درخواست خریداران قرار می‌گیرند. آنها به نام و مارک محصول توجه خاصی دارند علاوه بر انتخاب نام و مارک مناسب برای کالا ، بسته بندی هم یکی از عوامل بسیار اساسی در جلب نظر خریداران و تبلیغات و بازاریابی می‌باشد. بسته بندی مناسب باعث بالا بردن میزان فروش می‌شود زیرا علاوه بر تضمین ارتباط و نقش اطلاع رسانی ، محافظت از کالا و هماهنگی در حمل ونقل را نیز دارا است.

مهم ها:

SHARE THIS


Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.